Shop Evil Valentine | Preloveds | Ask.fm | ohmyshermin@hotmail.com

Sunday, October 2, 2011

华语kool。

你啊你 ,你是唯一能够让我心花怒放的男生。

我曾经以为自己的心有如冰山一样的冷漠,但是。。。 我看得出你和别的男生不同,你所用的不是花言巧语来哄女生,你用的是你的真诚和真心话 - 那就是你打动我的地方。你不像别的男生,利用女生来提高自己的身份地位,把女生当成物品和性爱工具。

你和我一样,最憎恨的就是这类型的男生。

当我在我最低潮的时候 ,你从没放弃或抛弃我。反而,你给予我莫大的支持,当了我的精神支柱。当我想哭的时候,你借我你的肩膀来让我发泄与哭泣。

你虽然不是十全十美,样貌一般,但是,我也和你一样,也是一个富有瑕疵的丑女。 这样说起来,我们还廷配的吗?!

你的华语 sucks so I'm using Chinese to mindfuck your little mind, heheh.

哈哈, I am amazed at how my Chinese isn't too much of a fail despite not touching it for years.

I'm gonna give two thumbs up towards any readers who survived the whole chunks of Chinese paragraphs. Those words must have been relatively torturous to digest down. GOOD FOR YOU MATIES WHO SURVIVED THROUGH IT ALL. I WELCOME YOU ABROAD ONTO THE CHEENAPIANG CRUISE. Ahoy, 啊哈 matie!

Oh...
Another photo post... soonish.

No comments:

Post a Comment